Kleenex Malaysia Share The Softness

Semalam sempena cuti Hari Malaysia, saya menghabiskan masa terluang bersama Qaiser & Anne di IKEA kerana Mik terpaksa bekerja. Ada hal kecemasan di pejabat katanya. Semasa menanti Anne membeli barang di SASA IPC, saya disapa oleh seorang Amoi cantik memakai dress berwarna putih menghulur kotak tisu berjenama Kleenex. Saya cuba mengelak. “Hi! Free tissue for you!”. Bila mendengar perkataan free, mesti lah saya ambil. Hei, everybody loves freebies especially when they truly are free with no strings attached. Right? Hahaha

Memandangkan Anne lama sangat di dalam SASA seperti nak memborong semua barang, saya berjalan-jalan di sekitar booth Kleenex. Rupa-rupanya bukan sahaja Kleenex Softness Pack diedarkan secara percuma, ada cupcakes dari Cupcake Chic juga diberikan secara percuma. Selain daripada itu, Kleenex juga sedang membuat pertandingan Kleenex Share The Softness di Facebook.

 Kleenex Softness Pack


 Cupcakes dari Cupcake Chic. Yummy!


Qaiser & Amoi(s)

Kleenex Malaysia Share The Softness Contest





Saya dah hantar penyertaan, anda bila lagi? Pertandingan bermula dari 4 Ogos sehingga 2 Oktober 2014. Ada masa lagi ni. Mana tahu boleh menang hadiah utama Polariod camera, beg Longchamp atau Thomas Sabo bracelet.




Good luck to me! good luckpraying

No comments: