#FreeMarketUM

Disebabkan sibuk dengan kerja, saya hampir terlupa untuk meng-update blog. Saya berkesempatan untuk menyertai aktiviti amal #FreeMarketUM pada 26/10/2014 di Kolej Kediaman Tun Ahmad Zaidi, Universiti Malaya. Ini merupakan pengalaman kedua saya menyertai #FreeMarket. Kepada sesiapa yang kurang pasti apa tu #FreeMarket, boleh klik di sini. Saya secara peribadi berasa agak istimewa untuk edisi kali ini kerana syarikat yang saya bekerja juga turut sudi memberi sumbangan. Tak banyak yang saya ingin tulis di sini, I'll let the photos do the talking. Enjoy!

 Pelbagai barangan comel untuk pelanggan kecil


Pelanggan membuat pilihan

 Bersama rakan saya, Anne Johar

 Barangan hampir habis

 Si cantik dari Palestin

Mr. Teddy Bear bersama tuan baru

 Si comel dari Palestin

Note book untuk mereka

Contributor 

 Contributor

 Alunan muzik tradisional menjamu halwa telinga

 Nasi Arab Ayam

 Air sirap sedap dari Al-Waasi


Succulent and juicy kambing golek! En. Badrul 012-656 4697 

Lunch of the day: Nasi Arab Ayam. Yummeh!

Wafi Soft Ice-cream. En. Faisal 019-257 7627


Penat tapi gembira. Perasaan yang sukar untuk digambarkan. Syabas diucapkan kepada penganjur #FreeMarketUM kerana telah menganjurkan aktiviti ini and thank you my dear friend Anne Johar for sacrificing your Sunday morning to share your passion with me at #FreeMarketUM. InsyaAllah kita akan berjumpa di #FreeMarket yang akan datang.

The more you give, the more you get in return.

No comments: